let´s go girls

Cathrine Wiklund & Anna Olsson

dessa två själar har något gemensamt,
de vill båda att vi tre tillsammans ska kliva in i något av en VIKTRESA

så sant, så sant

på varsinna håll ska vi
kämpa, slita, svettas, frestas
och
förhoppningsvis minska i både vikt & centimeter

detta kommer bli en grymt jobbig period då jag vet att både
sockersuget & latheten
har satt djupa spår i min egentliga friska kropp

jag kommer absolut inte starta någon viktblogg eller dylikt
tänkte bara nämna detta med hopp om att bloggen kan vara till hjälp
genom att peppa & inspirera både mig å andra

jag kommer självklart meddela hur det går med jämna mellanrum,
hur jag bär mig åt och självklart hur RESULTATET blev

vikten har alltid hängt med mig i någon slags ryggsäck
ibland lättare oftast tyngre

jag har självklart haft mina glans-dagar då jag varit nöjd med mig själv,
dessvärre är dessa dagar ett minne blott...

en liten inblick i min alltid så tankspridda hjärna

Nu Kör Vi!




Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja nu kör vi stenhårt!! Dock tycker jag att både du och Anna redan är ganska "små" ;), men vi har väl alla nått vi vill ändra på! Jag har vägt mig, mätt omkretsen lite här och där, samt tagit en bild på hur min kropp ser ut just nu. Bilden är till för att det kan vara svårt att se skillnad på sig själv men då jag uppnått mitt mål och om det skulle vara så att jag känner att jag börjar halka tillbaka i gamla dåliga vanor ska jag titta på detta kort och tänka "Vill jag se ut såhär igen?".. Som sagt NU KÖR VI! :D LÄgg gärna ut vad ni äter hemma också! :)

2011-09-24 @ 13:23:13
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0