home sweet home

fixar & donar i hemmet

satsar på mörklila denna höst,
såå snyggt när mörkret faller på...

visar er lite ny inhandlat
+
mitt vardagsrum



ljuslyktor, indiska 79:-/st
aromalykta, hälsokost 49:-
yankee candles vaxklump i doften clean cotton 19:-/st
nya ljus till kandelabern, indiska 10:-/st
tavla, gjord av cattis, TACK!
ram, A&H 49:-



haha, robban kom in i vardagsrummet nu efter att ha legat å vilat i sovrummet,

- det ser ju ut som nå indiskt rum

:)

nu tänder vi massa ljus och myser oss in i lördagskvällen,
våra tankar går till Joakim Jurell som i torsdags gick bort i en tragisk olycka...
vila i frid


Kommentarer
Postat av: lolla

gud så fint ni fått det,snyggt med lite lila inslag.

här blev det också bra med de nya gardinerna

natt natt

Mamiz

2011-09-17 @ 23:39:41
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Emma Lindgren

Va fint ni har!! Nu blev jag inspirerad :)

2011-09-18 @ 08:57:49
Postat av: mona

jättefint jag kör oxå lila i sovrummet

visst är det kul med inredning mm

2011-09-18 @ 15:28:26
Postat av: Linn

mona: ja det är sååå fint med lila, det blir en så mysig känsla :) jag älskar inredning!



emma: tackar :) ja man vill ju hålla på mysa till det nu när det blir höst!

2011-09-18 @ 15:51:36
Postat av: Lollo

Shit va snyggt tjejen! Vi kör också med mörklila. Så fort vi får tillbaka vårat hem så ska jag sätta igång och dona lite jag med. ;) Gillar verkligen din blogg, kikar varje dag och får inspiration som bara den! :D You go girl! Puss o kram

2011-09-18 @ 21:15:11
Postat av: Anonym

tack bästa Lollo! kul att du gillar bloggen :) då kanske vi syns snart då, bara de blir klara nångång! Puss&Kram

2011-09-19 @ 10:35:35
Postat av: mona

lika zinkhus som mej är så snyggt!

2011-09-20 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0