Färg kick

i brist på annat
har jag idag fixat i klädrummet, har hängt mina höstkläder i färgordning
haha, har man inget att göra så fixar man det

stack iväg å handlade lite nyttigheter på eftermiddagen,
keso, avocado, vindruvor, ingefära, koktskinka, a-fil, banan, fullkornspasta, ägg

nu sitter jag här med en kopp te och proppmätt av dagensmiddag
fullkornspasta
avocado
keso
kokt ägg

min kropp får som vanligt en j*vla chock
när jag sätter igång med mina powerwalks...
det rinner i både ögon och näsa,
trotsade biverkningaran idag och gick ändå
hoppas jag kan göra det i morgon med!


ett bildbevis på min färgsortering



med tända ljus å mys i soffan
väntar vi nu på Idol


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag måste köpa mig en våg så jag kan följa den "förhoppningsvisa" viktminskningen" ;) Hoppas det går bra! Förresten, tänkte boka frisörstid ja, tänkte ringa och kolla om det finns nått på lördag. Kan inte du sms:a mig numret till frissan? :)

2011-09-28 @ 09:14:46
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0