sista september

åh! jag önskar med hela mitt hjärta att jag hade kommit ihåg kameran igår,
jag å syrran var ju till Cicci på salong virveln...
Anna blev så j*vla snygg i håret! Shit alltså vilken skillnad,
hade ju bestämt att jag skulle ta före & efter bilder men ack ack

jag färgade mina ögonfransar och noppade å färgade brynen,
hade svårt att vänja mig vid de skarpa brynen efteråt,
men jag blev helt klart nöjd!

Cicci lärde oss ett skit snyggt trick med plattången som jag ska försöka mig på senare,
haha undra hur det kommer gå...

Blev en helkväll framför idol 20.00-22.00,
skitbra som vanligt

mina inlägg börjar bli allt mindre inspirerande eller hur??
ska försöka ta tag i saken!

nu har vi en oplanerad lördag framför oss
som vi ska försöka utnyttja till max!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0