Ego

55kg, 55 jävla kg!
det var då de...

2-3 powerwalks om dagen + 1 joggingtur
gym-träning (spinning, step, pump, aerobic) ca 5 dagar i veckan
hemma-träning (situps, "hunden", benböj mm) nästan varje kväll

STEN HÅRD mat-fokus!
aldrig fuska, ALDRIG fuska inte en enda dag i veckan!


självdisciplin som bara FAN!

+ en bonus, en LPG-kur på 7000kr


på detta sätt gick jag ner ca 20kg!
å det var inte lätt

:)


dessvärre är detta ett minneblott,
man kan säga att jag har gått upp nästan alla kilona,
inte riktigt alla men nästan

hur tror ni det känns?


jag strör lite salt på såret
och slänger upp några "gamla" kort ;)

måste bara tillägga att jag menar inte att jag var smal som en sticka,
jag hade min målvikt och kände mig lixom bara nöjd å belåten 




jaja, nån gång måste man få va lite ego eller??


Kommentarer
Postat av: Cattis

MEEN snygging! Sådär snygg har jag aldrig varit kroppsmässigt! Jag vet inte ens om jag kan få sån där snygg figur.. Har nog inte varit riktigt smal sedan jag gick i lågstadiet!

2011-10-20 @ 05:55:27
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: lolla

mmm....

Linn jag kommer ihåg den tiden då VI var smala, men du är absolut lika fin nu också så det så!!!!

och du har då absolut INTE gått upp alla kilona det ser man då verkligen.

nu gäller det att hitta en lagom nivå

eller hur???

kram mamiz

2011-10-20 @ 06:20:08
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0