lurv vs. lurv

när jag & robban var ner till Ullaredan i somras
så inhandlade jag denna vinterparkas

jag hatade "lurvet" på den redan då och det har stört mig rätt länge nu...

men idag tog jag tag i saken,
jag knyckte ett "lurv" från en gammal jacka och sydde dit det istället
(tack mamma för hjälpen)

det blev i allafall sååå mycket bättre
och nu älskar jag jackan mer än någonsin!

ett litet bildregn på projekt "lurv"








nu luktar det äppelpaj i hela lägenheten,
dax att göra lite kaffe och avnjuta denna ljuvlighet...


Kommentarer
Postat av: lolla

jäklar vilken skillnad det blev, mycket snyggare

mumsig pajen ser ut.....

2011-09-18 @ 18:58:41
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Cattis

Gud så fint det vart! Ljuvligt det hade varit med äppelpaj också! Men nu blir det bara vatten och bröd för min del hädanefter då jag ställde mig på vågen idag och insåg att jag väger nästan 20 kg för mycket....

2011-09-18 @ 21:00:44
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Linn

ja det blev en jäkla skillnad! cattis då är vi 2! hakar på jag med!

2011-09-19 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0