Gårdagens

konstigt nog kändes det asjobbigt att inte hinna med att blogga igår,
trodde inte jag hade blivit SÅ beroende :)

därför (för att lindra såret) slänger jag upp ett "gårdagens"

satan i gatan vilket kanon väder vi bjöds på!
sommar värme på hög nivå

Gick mina 6km powerwalk och svetten riktigt rann, härligt!

min kämparglöd hänger fortfarande med
å glad är jag för det,
inget ska fan få stoppa mig nu :)

igår var min älskade Mami till bästaste frisören Cicci i ström
hon slingade/klippte håret,
älskar att sitta å titta på, låter kanske sjukt tråkigt men det är sjukt kul...

idag är det kära syster som ska dit och bli snyggare, hakar på såklart,
få se om jag fixar brynen&fransarna med färg&nopp

ska försöka komma ihåg kameran så kan jag slänga in bilder senare

i eftermiddag ska jag göra VÄRLDENS kanske mest tråkigste grej,
pay my bills, BLÄ!

nu är kl. 07.30 och jag måste skynda mig ut på promenad
innan syster yster kommer å hämtar mig,
hörs i kväll


gårdagens väder i bild



kan väll inte tro att någon där ute gillar detta


Kommentarer
Postat av: lolla

tja Linn

håret blev kanonbra hon är riktigt duktig cissi.

jag har också gått mina 5 km med chaffen nu på morgonen..

sticker snart till jobbet.

ha en bra dag

kram kram mamiz

2011-09-30 @ 09:20:34
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Cattis

JA det ska "tydligen" ha varit kanonväder igår, dock satt vi bara inne pga Willes feber.. Som jag trodde var värre än det var, alltså han har 37,7 grader och min faster ringde upp mig idag och berättade att vi inte behövde sitta inne pga den tempen, det är inte mycket feber så länge de inte har typ 39 grader.. Men men jag är ju som jag är, lite nojig ibland! Men idag ska vi ta en tripp ner på stan och kolla in lite! Men gud va bra att du tycker det är roligt att sitta å titta på hos frissan, tänkte nämligen fråga dig om inte du hade lust att hänga med då jag ska färga, när nu det blir. Ska ringa och kolla idag om det finns nån tid imorgon!! :)

2011-09-30 @ 11:11:52
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0