Hett Tips!

Titta Vad Som Finns Till En Billig Peng!

har letat som en galning efter ett silver-lack,
men det tycks inte finnas...

så snacka om jag blev paff när jag stötte på dessa Art Nails 
inne hos Frida Fahrman,
bilderna lånade jag från hennes blogg
eftersom jag ännu inte har kommit iväg till butik

dessa finns i alla möjliga färger och mönster,
de ska tydligen vara sjukt enkelt att använda också,
lika snappt som att måla på ett vanligt nagellack

man kan anpassar de på bredden en aning 
innan man fäster de på naglarna,
sedan fäster man de helt utan limm å klister på nageln,
får absolut inte klippas av utan använd en buffer-fil

ska bli så spännande att prova,
ska tydligen sitta som attan också ca. 2 veckor (om man fäster de noga)
och går sedan att ta bort med remover

Se!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Meen Gud va snyggt!! Har aldrig ens hört talas om de där men det skulle jag definitivt kunna tänka mig att pröva!

2011-10-07 @ 13:16:40
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: lolla

meen gud vad perfekt

ska absolut provas

tack för tipset

kram mami

2011-10-07 @ 13:25:21
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0